463: 名無しさん 2024/05/13(月) 00:41:59.64
Natlan chapter is going to adopt “performing-art-centered” design philosophy, which we already previewed in the 4.6 WQ. Everything about Natlan will be heavily serving the story (not Sumeru style, but Remuria style) and there’s more sophisticated performance (not just animation)
And this imposes tougher requirement on the hardware, which is related to hoyo’s announcement about the hardware and graphics the other day. In short, Genshin is steering its wheel from open world exploration to story telling, to its player base’s (statistical) preference.
翻訳しても分かんなかった
And this imposes tougher requirement on the hardware, which is related to hoyo’s announcement about the hardware and graphics the other day. In short, Genshin is steering its wheel from open world exploration to story telling, to its player base’s (statistical) preference.
翻訳しても分かんなかった
465: 名無しさん 2024/05/13(月) 00:52:20.04
>>463
これから原神は探索よりストーリー重視で進めていくってこと?
これから原神は探索よりストーリー重視で進めていくってこと?
466: 名無しさん 2024/05/13(月) 01:02:44.20
探索がめんどくせぇ、て意見が多いのかな
たしかにここを見てても使用率とか最大ダメージとかの数字にしか興味がないって輩のほうが多そうだわな
たしかにここを見てても使用率とか最大ダメージとかの数字にしか興味がないって輩のほうが多そうだわな
467: 名無しさん 2024/05/13(月) 01:03:51.97
会話見せられて1本道通ってボス行って終わりとかそっちのがおもんないけどな
468: 名無しさん 2024/05/13(月) 01:11:30.86
魔神任務とかも全然マップを探索することなく
長い会話シーンばかりでストーリー進むから
いよいよオープンワールド部分が手間のわりに邪魔になってきたか
長い会話シーンばかりでストーリー進むから
いよいよオープンワールド部分が手間のわりに邪魔になってきたか
469: 名無しさん 2024/05/13(月) 01:12:30.32
探索が減るとスタレみたいにやることがなくなった時がかなり辛いんだが
レベル120解放とかスキルツリー追加とか、やることが増えればいいんだが
レベル120解放とかスキルツリー追加とか、やることが増えればいいんだが
470: 名無しさん 2024/05/13(月) 01:19:49.32
redditでも4.6のスメールマップみたいになるのか、て意見がちらほらあるな
471: 名無しさん 2024/05/13(月) 01:24:29.25
スタレみたいに固有の造語塗れの難解な群像劇やれとまでは言わんがストーリー構成はもっと頑張れ原神とは言いたい
というかそうアンケートに毎回書いてる
フォンテーヌでも牢獄編とかタルタリヤの雑な扱いとか首傾げる流ればっかやで
というかそうアンケートに毎回書いてる
フォンテーヌでも牢獄編とかタルタリヤの雑な扱いとか首傾げる流ればっかやで
472: 名無しさん 2024/05/13(月) 01:38:40.22
v3はメッシナーフも入ってるのか
4.7は荒れそうだな
4.7は荒れそうだな
473: 名無しさん 2024/05/13(月) 01:40:28.97
単純にもう後2カ国になってフィールド上で探索する場所が埋まってしまうだけ説